• 100 jeugd voetbalteams bij Henk de Graaf toernooi 2018!

• Zaterdag 2 juni 2018 is het weer zover. Aan de blauwe kant van Sportpark Ervenbos in Emmeloord wordt de 36e editie van het jaarlijkse Henk de Graaf jeugdvoetbaltoernooi afgewerkt. Een toernooi met een rijke historie.

Behalve de genoemde historie heeft het toernooi duidelijk ook de toekomst. Tenminste dat blijkt wel uit het feit dat er in 2018 in totaal 100 teams gaan deelnemen aan dit toernooi. Een recordaantal deelnemers in de recente historie van dit evenement! In de ochtend zullen 70 teams in de leeftijdscategorieën O7, 09 en O11 hun kunsten vertonen. In de middag zijn maar liefst 30 O13 en O15 teams actief. In totaal zal onze club naar verwachting 1500 tot 2000 mensen verwelkomen op zaterdag 2 juni. Met dank al alle vrijwilligers kunnen we al onze bezoekers op een mooie voetbaldag trakteren. Tevens een eerbetoon aan de naamgever, Henk de Graaf, een boegbeeld voor alle vrijwilligers bij SCE.

De dag biedt veel meer dan alleen voetbalplezier. Voor deelnemers, aanhang en belangstellenden is er van alles te doen op 2 juni op het Sportpark Ervenbos. De activiteitencommissie van SCE heeft veel op het programma staan, met als klap op de vuurpijl een ballonnenwedstrijd voor de jongste jeugd waarmee mooie (team)prijzen te winnen zijn. Biologisch afbreekbare ballonnen voor alle duidelijkheid. SCE  denkt ook duurzaam en wil ook over 100 jaar nog steeds graag een jeugdtoernooi organiseren!

Voor het ochtendprogramma, de jongste leeftijdscategorieën, zijn er nog slechts enkele inschrijvingen mogelijk. Het middagprogramma zit helemaal vol. Eventueel geïnteresseerde deelnemers kunnen contact opnemen via toernooicommissie@scemmeloord.nl. Wees er snel bij.

Meer informatie volgt. Voor nu: save the date : 2 juni 2018, en schrijf het alvast in uw agenda. Ook u bent welkom om een kijkje te nemen op het grootste jeugdvoetbalevenement in de Noordoostpolder!